vemdalen...

Hej bloggen!
förlåtförlåtförlåt för att jag inte bloggat men har vart i vemdalen under helgen och har inte haft med mig datorn för har ingen kontakt till internet där. Jag och farmor valde att inte åka skidor som det är så sörgigt och mkt folk under påsk men leif åkte. vi gjort inte så mkt tittade på tv och spelade spel med grannarna :) Ganska mysigt men lite långtråkigt ibland. Jo visst ja vi byggde  pussel :) Men nu är jah hemma och det är skönt skönt!  Imorrn börjar skolan också , tråkit men vad ska man gö åt saken. Snart ska vi väll ta nått att äta och sen vet jag inte. Ikväll ska jag iaf se ballar av stål för det är ju så sjukt roligt enligt mig :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0