prao

Hej hej. :) för nån vecka sen fick vi reda på att vi skulle få prao:a. jag och felice bestämde att vi skulle prao ihop på zoo lr nått xD men vi har inte haft tid att gå och leta prao så vi gjorde det så sent som idag och som alla 8er på vår skola ska prao:a samma vecka var det fullt på dom flesta ställen. Vi fick fråga på restauranger, konditorier m.m. till slut gick vi till berggrenska gården där vi tänkte att där måste det vara fullt men han sa att det ska vi nog kunna ordna så skrev han på våra papper att vi skulle på sköta allt som hade med restaurangen att göra runt lunchtid, diska, städa, förbereda i köket och servera :D det lät ju skitbra och så skulle vi jobba från 9-15 :D skitbra serru ;D Vid 4 åkte felice hem hon skulle hem och springa och jag och farmor åkte och köpte påskägg till min syrra jasmine som vi sedan lämnade. Vi hade godis några böcker och klistermärken i. Hon vart super glad den lille tösen ;)  nu sitter jag och väntar på felice som kmr med bussen vid 9, sen får vi se vad vi hittar på puss <3♥

 dålig bild men här är vi två bruttor :D kom gärna in och säg hej på praoen;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0