Papi <3

Hej hej :) imorse tog vi tåget till pappa.. när vi kommit 2 mil ungefär stannar tåget och vi får veta att det brinner på spåret en bit fram :o vi satt ute på landet nånstans vid en gammal tågstation :/ Vi fick vänta i 1 timme innan bussar kom.. det gick inte för en stor buss att vända där nere så dom fick köra ner en liten buss som hämtade folk och körde upp dom till den stora bussen. men när vi kmr halvvägs med minibussen kmr den stora bussen och som det var en så smal väg så fick den stora bussen backa . Till slut fick vi byta buss och minibussen åkte ner och hämta resten.. Vi väntade ett tag sen kom dom och klev över till stora bussen också sen åkte vi så vi kom fram till pappa 2 timmar senare än väntat. -.- Så vi vi skulle grilla när vi kom fram men hann ju knappt äta och gick inte att omboka biljetten men som det var x-tåget så kan man ju betala på liksom. Men vi frågade om vi kunde åka på vår biljett som att det var strul med vårt förra tåg och det var lugnt ;P hos pappa fick jag se det nya rummet för kaninerna och så. ett helt rum ute i ladan hade dom haha XD Jag och pappa gjorde gångar i gruset där vattnet skulle rinna ner från gården och skyffla sedan ut det i höggräset ;) vi gick även och titta på grannarnas häst som tessan rider på :) Jag fick även köra pappas moppe;D längtar som fan tills man får en egen ;) men nu är jag hemma och blir bara slapp ... puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0