Holidays

Hej hej :) idag i skolan skrev vi en uppsats på engelska om något vi tycker om. Vi fick inte prata och inte använda nån ordbok. Det gick ganska bra ;P jag skrev om att jag gillar att resa och vilka slags resor jag gjort ;) felice den söta tösen hon skrev om mig :D haha så söööt :D felice har blivit sjuk så kmr inte imorrn :/ imorrn när vi skulle va med varann. ( ovanligt va) .. aja prata med pappa och han sa att om jag inte hittar en prao plats kan ju han kanske fråga patrik om jag får va på bil lackeringen för det får jag säkert sa han ;) så får nog en prao plats ;D Nån som har nån bra ide? <3 Ska iaf till papi och tessan och emmelie på lördag med tåget :D najs bajs ::D puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0