bobbby bobby :)

Hejhej tänkte vara med och tävla på kändisfrisören bobby tävling :D Jag skulle hemskt gärna vinna en klippning och färgning och en fotograferingen av kändis frisören BOBBY  http://blogg.bobbysharstudio.se/ Titta in hans blogg :)    för det skulle vara en otrolig chans att få så fint hår.. han är ju så grymt duktig.  jag skulle behöva det för vet inte vad jag ska göra för frisyr med mitt hår,,, :O  här får ni en bild med på mig med fult hår ! xD

Och bobby tack iförskott ifall jag vann, inte så stor chans men hoppas all lycka till alla :) <3 puss

 var dock lite uppsats men såg hemsk ut, platt men ändå buckligt på någe vis ;P haha , utan smink också men puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0